wtorek, 10 kwietnia 2007

cyniczka

http://www1.speedyshare.com/data/917394506/2945574/
56170954/alicja%20majewska%20-%20Odkryjemy%20milosc%20nieznana.mp3

Odkrywam świat i ludzi nie wiem, wolałam niewypowiedziane słowa, wolałam ciche moje myśli, nieskonfrontowane z prawdą, czy to dobre, że tak mało emocji we mnie teraz, że tak mało biorę do siebie, wszystko i nic, dystans, spokój, stoicki spokój, i cisza w głowie, i milczy serce,
opowiem bajkę, była dziewczyna, widziała wszystko i smakowała wszystko bez dystansu i z nim, i powoli, delektowała się każdą chwilą swojego życia, a teraz jakoś tak po powierzchni płynie, ani jej w głowie zanurzyć się, w całości wskoczyć, zapomnieć o wszystkim, nienawidziła swojego nadodczuwania, a teraz tej płytkości nie mogę strawić, znieść,
tak w ogień wskoczyć i by znów balansować po linie, po przepaści
a jakby tak zniknąć, wyruszyć w podróż,
zacząć od nowa, zacząć od budowania, nie niszcząc,
nie da się, ale może właśnie to dobre wyjście,
jeśli nie teraz to z pewnością skrzywdzę więcej istnień ...
nie wierzę w miłość, taką miłość, jaka wszędzie do koła,
nie wierzę, bo to wszystko właśnie jest tą powierzchnią,
tym czymś nie do przejścia
żyję w świecie tchórzy, a ja w nim na czele...
nie chce w to wierzyć,
ale za to tli się coś co mówi, że
gdzieś tam,
gdzieś
jest

Brak komentarzy: