środa, 11 czerwca 2008

czekam tylko na zmarszczki

Jeżeli chodzi o wyniki będą jutro, w Lubaniu na który tak narzekałam wiedzą co to cholestaza. A teraz z innej beczki.
Wigilia Kwisonaliów,
nasza łąkowa imprezka się nie odbędzie wraz ze mną, straszne, już widzę jak wszyscy płaczą, że mnie nie ma;)
żadnych tam wielkich gwiazd nie będzie, jeżeli brzucho mi pozwoli to na Maleńczuka pojadę i może na sztuczne ognie się załapię,
..dygresja, płacę 50zł za kablówkę, bo na zwykłej antenie nie chciało odbierać 1,2, polsatu, polonii, a pakiet podstawowy 12zł a że przez pół roku była zniżka z netem na ten pełny pakiet,to skorzystaliśmy, badziewie jedno wielkie badziewie!!!!, i tak 1 i 2 oglądam, czasem ewentualnie turbo, tvn, planet, w pełnym pakiecie z kablówki nie mam niestety tych programów co ma mój braciszek na cyfrze, o kreowaniu wnętrz rynku nieruchomości ehhh itd, mi pozostaje nędzna namiastka na stylach o kobiecie co szykuje mieszkania na sprzedaż, odświeżając je z lekka.
nienawidzę reklam, nie znoszę, trafia mnie szlag kiedy o 10 tonów głośniejsze reklamy bądź przerywają, bądź kończą program.Na studiach obyło się bez tv i byłam szczęśliwa, a tu jestem całkowicie pozbawiona znajomych, siedzę w domu jak ten biedak na ławce za oknem, z podkulonym ogonem, udając że mi to sprawia przyjemność, gdyby nie codzienna dawka spacerów, wypraw w plenerek, z butelką karmi, oglądanie atakujących jaszczurek, podjadanie łąkowych jagód, wygrzewanie dzidzi w słońcu, bodźcując ją śpiewaniem ptaków, i hormonem szczęścia mamusi kiedy to wdycha świeże powietrze,...to bym zwariowała,
widać do szczęścia nie potrzeba mi tylko przyjaciół, ale przestrzeni, wolnej przestrzeni, jestem jak te psy na Wieży, zawsze latały wolno, zawsze robiły co chciały, zawsze miały przestrzeń nieograniczona i nikt nic im nie zarzucał,nie kazał siedzieć w domu kiedy nie miały na to ochoty, kwiaty w sierści potargał wiatr;)
wracam do tematu... to się działo zawsze na tych kwisonaliach, sponiewierana nastolatka, szalała sobie ile mogła, a teraz chodzi z brzuchem i jest juz o zgrozo mężatką, jak ten czas leci, strasznie leci, bawcie się ile możecie, i nie przyjmujcie ról społecznych póki bardzo nie pragniecie kolejnego etapu.

Brak komentarzy: