sobota, 26 kwietnia 2008

jedzenie naturalną rzeczą jest

kiedyś miałam anoreksję,
nie miałam okresu,
przy 172cm ważyłam 43kg,
2lata,
potem pod wpływem przyjaciół..
zaczęłam jeść.. to była bulimia... trwała 3 lata w ostrej formie, potem jeszcze 2 bardzo łagodnie,
miałam napady jeszcze do ciąży sporadycznie, ale...
teraz martwię się o dziecko, boję się że to mogło jakoś wpłynąć na jej rozwój,
ale ponoć dziewczynki są silniejsze od chłopców,
tylko jak mam jakby zdwojone problemy,
jem zdrowo i to jest najważniejsze,
często mimo tego że nie mam czasu robię obiadki szybkie i wymyślne zarazem;
szybki obiad
... internet źródło pyszności, ostatnio wykorzystuję wszystkie prawie po kolei z tego linka
nauczyłam się jeść, najpierw zrobiłam to dla dzidzi, teraz również dla siebie,
aha i z myślą o przyszłości by moje słoneczko nie miało takich jak ja problemów, miało świadomość żywieniową i dokonywało odpowiednich wyborów.

Brak komentarzy: