niedziela, 9 grudnia 2007

Biznes przez małe b

Moja prywatna firma, póki co o małym zakresie,
tak na własne potrzeby,
sprawdzam rynek,
jak wyjdzie, postaram się o wpis do ewidencji,
Pinkart.pl
bym mogła wystawiać rachunek;)
Zapraszam jak ktoś chce zobaczyć:) tam na
Pinkart.pl
są lub będą niedługo:

Księgi okolicznościowe na urodziny, śluby, chrzest, itd.
Zaproszenia ślubne, urodzinowe, na komunię, na chrzest,
Kartki okolicznościowe,
Zawieszki na alkohol,
imienniki dla gości,
kotyliony,
podziękowania dla rodziców,
księga wpisów dla gości.

Ps. klienci często proszą mnie bym dała im wzory tego co robię,
ale niestety nie potrafię robić na masową skale tak samo,
każda księga, każda kartka wiąże się z innym ładunkiem emocjonalnych, inne dodatki dobieram do kompozycji,
tak więc nie mam wzorów, mam tylko przykłady tego co zrobiłam,
nie powtarzam wzorów
to co łączy te księgi, to skórka, czcionka, no i róże:)
Skąd ten "ładunek emocji"?......z rozmowy z klientem który zaraża entuzjazmem oraz okolicznością na jaka ma być księga, bo emocje mi bliskich chwil trwają gdzieś w podświadomości.

Brak komentarzy: