czwartek, 10 lipca 2008

Brak tytułu

kobiety szanujcie się, nie dajcie sobą pomiatać, nawet kiedy ktoś usilnie stara się zrobić z was debila, mówi że jesteście głupie, kiedy zniża was do poziomu swoich stóp tylko dlatego,że nie mieścicie się w jego standardach wiedzy ścisłej,
mówi wam że nie umiecie myśleć,
mówi, dużo mówi... a jego słowa puste i tyle warte co on, tak samo śmieszne jak on i tak samo żałosne
bo jest właśnie ten ktoś nie wart splunięcia!!!!!!!!!!!!!
kiedy osoba która powinna świecić empatią i wsparciem przeciwnie zabiera ci poczucie szczęścia, uświadom sobie kobieto... jakim prawem!!!!
małżeństwo... sztuka kompromisu, a co jeśli ktoś widzi tylko swój zakichany interes, nie docenia wartości istotnych dla tej drugiej strony... ile można to wytrzymać???
odpowiem na to pytanie z pewnością jak poznam odpowiedź... ile jeszcze zniosę poniżania mnie i braku szcunku do mojej osoby??? ja się wcale nie zmieniłam, jestem ta sama rąbnięta osobą co byłam... więc SPIERDALAJ jak mnie nie akceptujesz.

Brak komentarzy: