piątek, 6 lipca 2007

na wyspy:)

drodzy czytelnicy mojego bloga, jeżeli ktoś jeszcze tu zagląda:), na czas mojego wyjazdu, oczywiście zarobkowego, oczywiście do Anglii, oczywiście bym mogła te pieniądze spożytkować na samorozwój, już nie pedagogika, ale moja ...a r c h i t e k t u r a w n ę t r z, kochana na którą startowałam w pierwszej linii jakieś 5 lat temu. mam gdzieś magistra, choć tak bardzo zależy mojej mamie, ojcu , który chętnie chciałby się szczycić sierotką społeczną z tytułem, ale cóż, wiem to jak nic innego na tej ziemi ....że ja się do tego po prostu nadaje:), sama skręcałam mebelki, sama 1000 razy robiłam przemeblowanie w każdym pokoju dość potężnego wiejskiego domostwa tworząc z mebli za każdym razem swoista kompozycję, nie, moja przyszłością nie jest reedukacja zbłąkanej młodzieży, choć wiem dlaczego byłam na pedagogice i dużo mi to dało wbrew pozorom, stworzył się twór świadomy swoich potrzeb, gdzie empatia nie przysłania już świata, nie chce żyć dla innych ludzi, chcę ....po prostu żyć, bez misji, bez takiej odpowiedzialności jaką jest wychowanie... chcę tworzyć, a i jeszcze podziękuję, z ucałowaniem ręki pani mgr Lemańskiej, poprzez wpajanie w niekonwencjonalny sposób regułek Hollanda i innych zwróciła się do mnie z tym swoim ciepłym spojrzeniem.... i stanowczym głosem zapytała: a ty, ty powiedz mi kim chcesz być, w czym jesteś dobra, w liczbach? ja pokornie pokręciłam głową. Jak nie to może masz zdolności interpersonalne, stanowczo zaprzeczyłam, zdziwiona zapytała co ja robię na tym kierunku. Dziewczyno marnujesz życie:) pozostały mi wytwory. Tak, i właśnie z tego wyrósł plan, wielki plan, który póki co kosztuje mnie trochę nerwów, ale nie znam takiego słowa jak zwątpienie, nie w tej chwili nie przez następne 4 lata...............więc drodzy czytelnicy jeżeli chcecie co dalej się dzieje w tym moim życiu jako powieść, lub telenowela zapraszam na stronę bawi.pl/blog/sakrum ...........nic nie będę tam wspominać o moich planach, jedynie czysta relacja tego co widzę, tego co obserwuje, walka ze stereotypami lub ich potwierdzenie, hym, mam porównanie do niemiec i skorzystam z tej możliwości oceny. Całuje wszystkich powrócę tu w październiku :*

Brak komentarzy: